Genial marketingstrategi

13 nov

VALBY. TIL TIDEN.

Genialt, DSB-marketing. Vi skal fremhæve vores succeser, det er da det, vi skal. Så når toget planmæssigt ruller ind på perronen, er det da bestemt på sin plads at vrænge netop det faktum ud over kupéen. Ja, faktisk er det da så genialt, at det må kunne rulles ud over andre brancher

Bageren: Et styk kanelsnegl. Ingen har slikket på den.

Restauranten: Din suppe, hr. Lavet efter opskriften.

Mediehuset: BREAKING NEWS: Heller ingen tomme sider i din avis i dag.

Lægen: Din operation gik godt. Jeg efterlod hverken saks eller kompressor i din bughule. Yeah me!

Mig: Godmorgen, chef. Ja, jeg kommer også på arbejde i dag. Og i morgen. Og, nå ja. Torsdag. En lille bonus???

Op i røven, DSB. Hvor vælger man basispakken i kommunikationsniveau? I øvrigt er det eneste, vi tænker på, når vi bliver revet ud af vores morgenstener af GPS-konens søster, DSB-heksen: Det er sikkert skide meget løgn!

 

5 kommentarer to “Genial marketingstrategi”

  1. Mads Gorm Larsen 31. dec, 2012 at 14:18 #

    Sjovt nok er der utroligt mange facebook opdateringer af typen vi fejre og selv og vores sejre. Men sejrer kan naturligvis være liiiige den tand for lille at det bliver mere end almindeligt komisk at fejre den:)

    /Mads Gorm

  2. Maja 14. nov, 2012 at 14:51 #

    Jeg har hørt “Sydhavn. Til tiden.” en dag, hvor S-toget holdt stille midt mellem to stationer. Og den ene af dem var ikke Sydhavn, vel at mærke. Lortet virker jo ikke …

    • tinetholander 15. nov, 2012 at 10:39 #

      hahaha….So my point!

  3. FamilienDanmark 14. nov, 2012 at 09:05 #

    Ha ha ha, så er man presset, når man begynder at bruge den slags markedsføring.

    Busselskabet: Vi stopper kun, hvor vi skal.
    Læreren (mig): Det ER altså rigtigt nok, det jeg siger nu.
    Biografen: Jep, det er de nyeste film vi viser her. Og ikke bare VHS, nej.
    Kiropraktoren: Yes man, så brækkede jeg heller ikke noget på dig i dag!

    OMG!

    • tinetholander 15. nov, 2012 at 10:40 #

      Ikke bare VHS. Elsker det

SKRIV EN KOMMENTAR